Integracja Huawei Sun2000 z SUPLA

Awatar użytkownika
bulek68
Posty: 453
Rejestracja: czw lut 08, 2018 6:51 pm
Lokalizacja: Podkarpackie

Czy ktoś z was ma zintegrowany wyżej wymieniony falownik?
Fajnie było by mieć wszystkie dane w supli.
Chodź jestem zielony rozejrzałem się trochę i chyba będzie potrzebne coś co te dane z falownika przechwyci np Rpi.
Tego nie mam więc w grę wchodzą koszty.
Że nie wspomnę o zintegrowaniu tego do kupy.

Czy najprostrzym rozwiązaniem dla mnie nie będzie złożenie licznika diy opartego o 3 sztuki

30,95 zł 12%OFF | 2022 nowy PZEM-004T 3.0 wersja moduł komunikacyjny TTL modbus-rtu AC jednofazowy 100A
https://a.aliexpress.com/_uZUXDO

Resztę elektroniki mam więc koszty zamknę w 100zl i upchne do skrzynki AC przy falowniku.
Awatar użytkownika
shimano73
Posty: 1968
Rejestracja: ndz lut 28, 2016 12:27 pm
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

bulek68 pisze: śr lut 16, 2022 5:02 pm Czy ktoś z was ma zintegrowany wyżej wymieniony falownik?
Fajnie było by mieć wszystkie dane w supli.
Chodź jestem zielony rozejrzałem się trochę i chyba będzie potrzebne coś co te dane z falownika przechwyci np Rpi.
Tego nie mam więc w grę wchodzą koszty.
Że nie wspomnę o zintegrowaniu tego do kupy.

Czy najprostrzym rozwiązaniem dla mnie nie będzie złożenie licznika diy opartego o 3 sztuki

30,95 zł 12%OFF | 2022 nowy PZEM-004T 3.0 wersja moduł komunikacyjny TTL modbus-rtu AC jednofazowy 100A
https://a.aliexpress.com/_uZUXDO

Resztę elektroniki mam więc koszty zamknę w 100zl i upchne do skrzynki AC przy falowniku.
Jestem przekonany ze wystarczy jakieś esp, tak przynajmniej jest realizowane dla froniusa . Musi tylko znaleść jakiś fachowiec który to ogarnie
W elektronice jak nie wiadomo o co chodzi to zwykle chodzi o zasilanie

Wezmę udział w Supla Offline Party 2024 :)
Awatar użytkownika
bulek68
Posty: 453
Rejestracja: czw lut 08, 2018 6:51 pm
Lokalizacja: Podkarpackie