D1 mini sterowanie serwo do rolet przez pwm

NorthPole
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 14, 2019 3:46 pm

Witam wszystkich suplowiczów.
Proszę o pomoc z doborem softu do wgrania na tytułowego d1 mini. Potrzebowałbym w nim 2 sygnałów pwm na 2 serwomechanizmy, bez żadnych termometrów itp. Działałoby to tak jak zwykly roller shutter na czas zamykania i otwierania w sekundach. Czy wie ktoś czy taki soft istnieje ew. czy pomógł by mi z stworzeniem takowego, choć od razu mówię że w programowaniu jestem totalnie zielony :P
Awatar użytkownika
lesny8
Posty: 2808
Rejestracja: pn gru 11, 2017 9:43 pm

Tu masz oficjalny soft dla rolet jak z opisu wynika w wersji 2.6
https://github.com/SUPLA/ESP8266/tree/m ... e-firmware
Jeśli chcesz, żeby działał na innych GPIO to napisz na jakich i Ci skompilujemy na bazie aktualnych źródeł.
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
NorthPole
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 14, 2019 3:46 pm

Aktualnie doszedłem tylko do wgrania softu podanego przez lesny8, lecz nie potrafię wejść w tryb config i wemos po zflaschowaniu o dziwo nie wszedł od razu w niego. Jak mógłbym uruchomić ten cfg mode? Dodam tylko, że dioda mruga w dość szybkim tempie.
NorthPole
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 14, 2019 3:46 pm

Mam wrażenie, że ten soft nie działa z jakiejś przyczyny. Dla próby zflaschowałem roller shutter od Zybiego i uruchomił się, skonfigurowałem go, lecz tam jest zwykły relay a nie sygnał dla serwa. Proszę o pomoc :(
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Czemu chcesz używać serwo do rolet?

Osobiście nie kojarzę aby ktoś coś takiego odpalał.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
NorthPole
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 14, 2019 3:46 pm