U mnie była podobna sytuacja.
A wracając do "nowych softów" prawdopodobnie dlatego działały:
viewtopic.php?f=18&t=6962
Przerwa / awaria 21.11.2020 r. ????
Nowy soft w sterownikach rolet ma chyba dodane alternatywne serwery DNS i używa ich gdy inne nie działają.
Prawdopodobnie była więc awaria jakichś serwerów DNS z których normalnie korzystacie.
Prawdopodobnie była więc awaria jakichś serwerów DNS z których normalnie korzystacie.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2
mnie też właśnie wariują moduły i cloud. Czasami jeden znika, czasami wszystkie oprócz jednego ... Aplikacja mobilna się odświerza ...
Sam cloud i scriptsy działają.
YoMan
________________________________________
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
________________________________________
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
Sprawdź połączenie internetowe. Wszystkie serwery maja dostępność 100%.
Z tego co widzę używasz svr32. W załączniku raport dostępności.
Z tego co widzę używasz svr32. W załączniku raport dostępności.
- Załączniki
-
- SVR32_2020-12-09_16-54.pdf
- (256.09 KiB) Pobrany 73 razy
To NIE wina "SUPLI"
To wina "internetu".( nie wiem - dns-ów lub "czegoś" innego).
Mam "moduły" w dwóch różnych miejscowościach ( również inni operatorzy internetu).
Za pierwszym razem ( 21.11.2020 ) te problemy były tylko "powiedzmy" w miejscowości "A". W miejscowości "B" było wszystko ok.
Dziś akurat odwrotnie.
W miejscowości "B" były te "problemy", natomiast w miejscowości "A" widzę, że nie było tego problemu.
Oczywiście używam tego samego serwera srv20.
To tak informacyjnie.
Czyli prawdopodobnie problem części netu, może providera. Problem był chwilowy. Nie ma tematu ale dzięki za zerknięcie w logi.
YoMan
________________________________________
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
________________________________________
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
Generalnie monitoring serwerów działa 24/7. Jak tylko coś się dzieje wysyłane są automatycznie maile i SMS-y.