Edycja aplikacji supla (ANDROID)

jaku2k
Posty: 830
Rejestracja: ndz maja 24, 2020 8:40 pm
Kontakt:

Dzień dobry,
ostatnio przeglądałem aplikację mobilną supla i przeczytałem, że można ją edytować. Widziałem kilka ciekawych projektów suplowiczów. Czy mógłby ktoś napisać jak edytować aplikację na komputerze i zainstalować edytowaną wersję na smartfonie? Wiem, że w google jest sporo poradników, jednak jestem początkujący w tym temacie i potrzebuję wytłumaczenia od podstaw. Liczę na pomoc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Jakub

PS. Czekam na Supla Offline Party 2024
Awatar użytkownika
bukox
Posty: 107
Rejestracja: czw sty 03, 2019 10:58 am

Źródła apki są ogólnodostępne. Pobierasz je, potem jakieś IDE np. Android Studio i możesz działać.
Zamel SRW-01 (7x) + Zamel SBW-01 (2x) + Shelly1 (9x) + Sonoff Basic (7x) + Sonoff TH10 (2x) + Sonoff TH16 (1x) + Sonoff Mini (1x) + Sonoff SV (2x) + GoSund SP111 (8x)
jaku2k
Posty: 830
Rejestracja: ndz maja 24, 2020 8:40 pm
Kontakt:

Dzięki za odpowiedź. Czy mogę w jakiś sposób przekopiować aplikację z telefonu (dotyczy innej aplikacji niż supla)? Jak to zrobić?
Pozdrawiam
Jakub

PS. Czekam na Supla Offline Party 2024
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

"Czy mogę w jakiś sposób przekopiować aplikację z telefonu" ?
Co chcesz konkretnie zrobić ?
jaku2k
Posty: 830
Rejestracja: ndz maja 24, 2020 8:40 pm
Kontakt:

Nie wiem czy to możliwe, ale chciałbym podpiąć temperaturę z aplikacji LGthinq (mierzoną przez klimatyzator) pod suplascripts lub virtualdevice. Myślę, że jeśli uda mi się dotrzeć do kodu aplikacji, to znajdę link, z którego będę mógł zczytywać temperaturę. Dodam, że wartość temperatury jest widoczna na ekranie głównym aplikacji.
Pozdrawiam
Jakub

PS. Czekam na Supla Offline Party 2024
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Chcesz zdekompilować aplikację LGthinq ?
jaku2k
Posty: 830